Tettu di pulizia di primavera hè difficiule di pulisce?Aduprate stu duster telescopicu, 5 minuti per una nova casa

yjevent6

U tempu hè sempre più fretu.I finestri sò chjusi per a maiò parte di u tempu.Ma ancu cusì, a polvara in a casa hè ancu troppu per pulisce.

U pianu, a tavula hè bè, a cima di l'armadiu, u tettu hè troppu altu, ùn si pò micca veramente ghjunghje, ah!I creve di l'igiene di u mortu sò ancu assai difficiuli di pulizziari, ogni volta hè difficiule di risparmià u tempu per ùn fà a pulizia, è cù u tempu piglia assai pila di polvera.

Ma l'inguernu hè propensu à e malatie, inhaling too much dust on ùn hè micca bonu per e vie respiratorie, soprattuttu se a famiglia hà anziani è zitelli, ogni dui ghjorni una pulizia hè essenziale.Oghje ricumandemu un strumentu di pulizia, duster retractable!Angulu, tettu faciule da spazzà, rende i travaglii di casa assai più faciule!

Superba capacità di aspiratore!
Pulisce i soffitti senza scalate, pulisce l'armarii senza sforzu, pulisce i cantoni senza difficultà.Stu duster ùn solu funziona bè, ma ancu pare "decentu".Hè ancu "decentu", cù un design minimalista giapponese.Hà ribaltatu cumplettamente l'imaghjini di i strumenti di pulizia tradiziunali!
 

ijevent7

L'adsorption elettrostatica ùn suscita micca a polvera, nano process cleaner
Di solitu quandu a pulizia, u prublema più grande hè causatu da a polvera.À u pianu, nantu à a tavula, in ogni locu hè polvera.In cunfrontu cù u duster di piuma di pollo tradiziunale, questu duster attraversu u principiu di l'adsorption elettrostatica sguassate nantu à a superficia di l'ughjettu quandu a polvera hè adsorbita, in modu chì a polvera ùn si alza in l'aria.Evite a polvera in l'aria.

yjevent8
yjevent9

Processu di nano-fibra speciale rivestitu
Assorbe più polvera cà i dusters duster tradiziunali.A pila fina fine ùn dannerà micca a superficia di porcellana è altri oggetti quandu si spolvera.

ijevent10

Pò esse curvatu per pulizziari anguli morti, spazzate l'aria condizionata / libreria / fondu di u sofà, ogni volta chì avete da cullà altu è bassu per a pulizia, stu duster pò esse liberu di espansione a so lunghezza per diversi scopi di pulizia.


Tempu di post: 21-Jan-2022

Lasciate u missaghju